من میخام تغییر کنم🤗

')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://igreat.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}




اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 6
کل نظرات : 0

ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0

بازديد امروز : 3 نفر
بارديد ديروز : 0 نفر
بازديد هفته : 3 نفر
بازديد ماه : 3 نفر
بازديد سال : 151 نفر
بازديد کلي : 265 نفر

اطلاعات شما
آِ ی پی : 3.128.79.88
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :

افراد آنلاین: 1 نفر
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مطالب محبوب
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
حمایت می کنیم
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
جستجوگر پیشرفته



سلام سلام سلام😍

اون داستان رو شنیدی که میگن طرف میخاست جهان رو عوض کنه بعد دید نمیتونه گفت پس کشور خودمو تغییر میده دید اونم نتونست گفت اشکالی نداره در استان خودمون که میتونم تغییری شگرف ایجاد کنم و بعد مدتی دید نه اونم نمیتونه و نمیشه رسید گفت من که عزمم رو جزم کردم شهر خودمو تغییر میدم تا جایی بهتر بشه واسه زندگی ،بعد چند وقتی دید ای بابا اونم نمیتونه انجام بده 😎 به بزرگی اینارو گفت و اون بزرگوار توصیه نمودن تغییر رو اول از خودت شروع کن 🤔🤔 

اینو گفتم که بگم این حکایت یک جورایی شبیه حکایت زنگی خودمه😂 البته خداروشکر من از محلمون و فک و فامیل و دوستان شروع کردم و رسیدم به اینکه باید من روی افکار و روحیات خودم کار کنم😙 وای عاشقتمم خودم😍😍😍😍 تو چقد ماهی خودم😘😘😘😘

یعنی بپرس چه کارها که نکردم واسشون هر جا یعنی هر جااااا به هر طریقی فیلم کلیپ فایل صوتی متنی pdf و ...میدیدم که هدف اون کلیپ رشد فردی و شخصیتی و مثبت ... بود اینو کامل واسه اطرافیانم باز میکردم توضیح میدادم حواسم بهشون بود که انجام بدن راه خطا نرن راهنماییشون میکردم😂😂 خودم رو ناجی میدونستم که بااااید بهشون کمک کنم 😂😂😁 حالا قسمت خنده دارش چی بود این شده بود که رفتارشون نسبت به من گرمتر که نمیشد بماند روز به روز برعکس تر میشد😂😂 و رسما ی جوری باهام حرف میزدن که انگار من دارم تو روتین زندگیشون دخالت میکنم( البته الان که از زاویه اونا نگاه میکنم بهشون حق میدم) شاغلم بودم و تمام حقوقم صرف خوشحال کردن عزیزانم میکردم اوایل که کوچک بودن براشون هدیه و لباس و ... میخریدم بزرگتر که شدن و ازدواج کردن هر جا پول لازم داشتن من اولین نفر پیشقدم میشدم و کل حساب هامو جارو میکردم و در طبق اخلاص میدادم بهشون ،بخاطر همین روحیه ام کل پس اندازم ماشینم و طلاهامو دادم و دارایی من شد یک میلیار تومن بدون صفر😂😂😂 بعدشم که بنا بدلایلی نشد کارمو ادامه بدم و برم سرکار  تا همین الان پنج سال تمام در حالتی که حسابهایم یک میلیاردتومن پول البته بدون صفر زندگی کردم 😂😂 واقعا این پنج سال خیلی سختی کشیدم خیلی جاها بود که احساس عزت نمیکردم خیلی جاها بود که احساس شادی نمیکردم ،فکر کن تو شهر خودت باشی و بشدت احساس تنهایی وغربت واای خداروشکر که این پنج سال تموم شد ،بیخیال اون روزها گذشت و من که فکر میکردم با این حجم از فداکاری خیلی عزیز  و مهربانم و دوربرم شلوغ و پلوغ خواهد بود زندگی بهم ثابت کرد کاملا اشتباه فکر میکردم من باید اول خودم خودمو دوست داشته باشم  اول باید عاشق خودم باشم اول باید برای خودم پول خرج کنم  تا بقیه هم بهم محبت و مهربونی کنن ،

🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗زندگی بهم ثابت کرد اگه میخای تغعیری ایجاد کنی اون تغییر رو در خودت ایجاد کن 🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗

من عزمم را جزم کردم که اون فایل هارو برای خود خود خود جیگرم نگه دارم و خود خودم ازشون استفاده کنم تا رشد کنم و پیشرفت کنم  الان مهمترین شخص زندگی من اول خدای عزیز و مهربون و دوست داشتنی یار باوفای من است و بعد از خدا مهمترین شخص زندگی ام خود خود خود عسلمم

خداجونم علشقتم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

مهربون جونم عاشقم😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 24
[ چهارشنبه 06 فروردین 1399 ] [ 10:08 ] [ گریت ]
آخرين مطالب ارسالي
سلام من تاريخ : یکشنبه 10 فروردین 1399
وای خدا عاشقتم😘😘😘 تاريخ : پنجشنبه 07 فروردین 1399
حالم خوبه تاريخ : پنجشنبه 07 فروردین 1399
دخترگلم تولدت مبارک تاريخ : پنجشنبه 07 فروردین 1399
من میخام تغییر کنم🤗 تاريخ : چهارشنبه 06 فروردین 1399
بسم الله الرحمن الرحیم تاريخ : دوشنبه 04 فروردین 1399
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشيو